خرید پاسماوری سرامیکی جدید
نوشته شده توسط : شهر سفال

پاسماوری سرامیکی جدید

پاسماوری‌های سرامیکی ظروفی هستند که معمولاً برای نگه‌داری ادویه‌ها، چای، قند، شکر، حبوبات و سایر مواد غذایی در آشپزخانه استفاده می‌شوند. این ظروف به صورت معمول دارای درب هستند تا مواد درون آن‌ها از هوا و رطوبت محافظت شود. در ادامه با شهر سفال همراه باشید تا برخی از ویژگی‌ها و مزایای پاسماوری‌ها را بررسی کنیم:

1_ حفظ تازگی مواد: پاسماوری سرامیکی مواد خوراکی را از نظر هوا و رطوبت محافظت می‌کنند، که این امر به حفظ تازگی و طعم مواد ذخیره شده کمک می‌کند.

2_ طراحی جذاب و متنوع: این ظروف به صورت معمول دارای طراحی‌های زیبا و متنوعی هستند که به زیبایی آشپزخانه شما افزوده می‌شود. آنها ممکن است با رنگ‌ها و مدل‌های مختلف ساخته شوند.

3_ سهولت در استفاده: برخی از پاسماروی‌ها دارای درب‌های قابل باز و بسته شدن هستند که استفاده از آنها را آسان می‌کند.

4_ مقاومت در برابر حرارت و رطوبت: بسیاری از پاسماوری‌ها از مواد مقاومی مانند سرامیک ساخته شده‌اند که مقاومت در برابر حرارت و رطوبت را افزایش می‌دهد.

5_ ابعاد مختلف: پاسماوری‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلفی تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها را براساس نیاز در آشپزخانه تهیه کرد.

6_ محافظت از مواد غذایی: با استفاده از پاسماوری سرامیکی، می‌توانید از مواد غذایی خود در برابر نور و هوا محافظت کنید و به تازگی و ماندگاری آنها کمک کنید.

7_ توانایی شستشو و نگهداری آسان: اغلب پاسماوری سرامیکی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد که نگهداری و تمیز نگه داشتن آنها را فراهم می‌کند.

بنابراین، افزودن پاسماوری سرامیکی به آشپزخانه شما نه تنها به ساماندهی بهتر مواد غذایی کمک می‌کند بلکه جلوه زیبایی به آن‌ها می‌بخشد و می‌تواند قسمتی جذاب از دکوراسیون منزل شما باشد.

پاسماوری سرامیکی رنگی

پاسماوری سرامیکی رنگیپاسماوری سرامیکی رنگی

این مدل پاسماوری در فروشگاه شهر سفال به جاادویه سرامیکی رنگی گفته می‌شود که در دو سایز مختلف و 6 رنگ زیبا و جذاب تولید می‌شوند، ابعاد این جاادویه‌ای ها به گونه‌ای است که مناسب برای نگهداری انواع ادویه‌های موردنیاز آشپزی می‌باشد.

ویژگی‌های مثبتی که این جاادویه ای های سرامیکی دارند این است که ابعاد آنها بسیار مناسب است، 6 رنگ بسیار زیبا دارند، کیفیت آنها بسیار عالی است و برای رنگ آمیزی آنها از لعاب های باکیفیت با رنگ های پاستلی انتخاب شده است.

بدنه‌ی اصلی ظرف جاادویه از جنس سرامیک است و درب آن سفالی می باشد، طرح این جاادویه ای ها به شکل دیزی‌خوری است، همین باعث خاص تر شدن این مدل شده است. با قرار دادن ست کامل این ظروف در کنار اجاق گاز می‌توانید فرایند آشپزی را آسان‌تر کنید و راحت‌تر به ادویه های موردنیاز دسترسی داشته باشید و علاوه‌بر آن جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه‌ی خود بدهید.

بانکه پاسماوری سرامیکی

پاسماوری سرامیکیپاسماوری سرامیکی

بانکه‌های سرامیکی هم در دسته‌ی ظروف پاسماوری قرار می‌گیرند که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند، یک مدل بانکه‌ی سه تایی در شهر سفال تولید می‌شود که طرحی بسیار خاص و زیبا دارد و در سه رنگ مختلف در سایت موجود است.

کیفیت این بانکه ها بسیار عالی می باشد و مناسب برای نگهداری قند، چای، شکر، حبوبات و غیره است، این بانکه ها حالت گرد و استوانه ای دارند و درب آنها دو مدل تخت و کروی است، اگر به دنبال ظروف پاسماوری هستید که خاص باشد و مشابه آن جایی نباشد، این بانکه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت پاسماوری سرامیکی

قیمت این محصولات بستگی به جنس، کیفیت و ابعاد آنها دارد. اگر شما بخواهید پاسماوری با جنس چینی تهیه کنید، طبعاً قیمت آنها بیشتر است، اما پاسماوری هایی که دست ساز هستند و جنس سرامیکی دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند.

خرید پاسماوری سرامیکی

از آنجایی که این ظروف یک جزء اساسی در آشپزخانه محسوب می‌شوند لازم است که حتما یک مدل از آنها را تهیه کنیم تا نظم بیشتری به آشپزخانه‌ی خود بدهیم، برای خرید جاادویه سرامیکی، بانکه سرامیکی و غیره از فروشگاه شهر سفال کافی است محصول موردنظر را در سبد خرید ثبت کنید و برای خرید عمده نیز با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: